torsdag 1 november 2012

Torsdagslyx

Kan tänka att jag inte har första tjing på tvn ikväll då det är en "Superviktig" fotbollsmatch i kväll (enligt min man). Men "Hallå" Hela Sverige bakar då?!? Det går säkert i repris. Okej okej, fin fru som jag är (läs bortskämd) så lyxar jag väl till det framför datorn istället dårå. Eftersom mannen bjöd på god middag i kväll.


Fläskpannkaka med lingonsylt. Mums det var länge sedan. Detta kan väl kallas torsdagslyx. Så jag stannar här ett tag.



Hoppas ni har en underbar torsdagskväll.
Ta hand om varandra //A

3 kommentarer:

  1. Själv har jag jobbat svart, varit inne hos grannen och tagit stygn :)

    SvaraRadera
  2. Du är värd att ha det lyxigt. Ta det bara lugnt nu och låt övriga familjen passa upp dig. Kram. E

    SvaraRadera
  3. Härligt med vardagslyx :) kram Diana

    SvaraRadera