fredag 11 januari 2013

Fredagmorgon

Jag sitter här och myser av lugnet,tidigt morgonmörker och kylan som finns utanför dörren denna morgon. Det är fredag och jag känner på mig att det kommer att bli en bra sådan.


Tror jag ska köpa med mig fredagsmysfika med hem till mig och killarna i eftermiddag...

Är egentligen sååå sugen på Espresso housefika, jag har varit det ett tag nu....känns som det var läääänge sedan, rent för länge sedan.

Hur firar ni att det är fredag?

Ha en underbar dag.
Kram // A

7 kommentarer:

  1. Det har snöat ordentligt här i natt! Jag är ledig på fredagar så jag tar det lugnt... ska tvätta och växla in dollar!

    Låter som en perfekt idé att köpa något Smarrigt fikabröd!!
    TGIF!! KRAM!! Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha fick fundera ett tag på TGIF haha NU fattar även denna kvinnan (gammal, trög eller bara fredags trött). kram kram

      Radera
  2. Visst känns det så att det kommer att bli en bra sådan kväll,
    Mycker fredags mys och en trevlig helg till dig!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart med fredag o en skön helg framför sig. Fika blir det i eftermiddag, sitter just nu o funderar på vad jag skall baka till killarna. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Varannan fredag är dåliga fredagar, detta är en av de dåliga... Jag ska på och jobba ikväll. Buhu! Fika låter väldigt trevligt!

    SvaraRadera