lördag 5 januari 2013

Nu har jag gjort slu

......nästan helt slut med julen.
Allt är borttagen för denna gången. Har ju inte kunnat få annat än vårlika känslor idag.
Här kommer det stora MEN....glöggen är inte helt slut.
Samtidigt som jag har gjort slut med julen hade jag en solgul deg på jäsning.





Tänkte att jag skulle göra saffransbullar för att använda till semlor.
Då jag ändå var igång var jag tvungen att prova saffransbullar med vit choklad också.
Dumt...kanske.....för de var hemskt goda...
Jag känner mig helt förvirrad....det har varit en knasig dag....
Ha en underbar kväll!
Kram //A



5 kommentarer:

  1. Kul att baka! Jag är dålig på att göra jäsdegar. Jag kan vara jättebaksugen, sätter en deg och sen får man vänta och vänta... och sen är suget över. Haha!

    SvaraRadera
  2. Knasigt värre men gott :) kram Diana

    SvaraRadera
  3. Haha, men man kan ju välja vilka delar av julen man vill behålla ett tag till ;)
    Ha en skön söndag. Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Men det låter ju underbart! att ha lite bullar och ta fram, kanske under någon utflykt, då passar de ju super, antar att de smakar ljuvligt också!
    Kram Och ha en bra söndag!
    Helena

    SvaraRadera
  5. Mums!Ja vi med den åkte ut förra helgen!

    SvaraRadera