fredag 22 februari 2013

Fredag och snart nittio

Tänk att det redan är fredag igen. Var blir tiden av? Tiden går så fort.....Hjälp.....jag kommer ju snart att vara nittio om det ska fortsätta i denna takten. Det sägs att tiden går fort om man har roligt. Det är ju bra, då kommer jag i alla fall att ha kul tills jag fyller mina nittio....


Idag sänder jag er lite vinterkärlek. Det verkar som om vintern tänker stanna kvar ett tag till. Det är minusgrader och enligt "väderfolket" ska det vara så ett tag till. Jag gillar ju vitt så.....antar att det är positivt.

Nu ska jag lyfta och bege mig till jobb, för att sedan komma hem och fira fredag. Det är sista dagen på killarnas lov....jag hör inget jubel.....

Ha en bra dag mina vänner!

Kram // A

6 kommentarer:

  1. Härligt med fredag :) ha en härlig sådan kram Diana

    SvaraRadera
  2. Vitt gillar jag också men inte snö:) och inte kallt. jag hörde det skulle komma vårvindar till helgen , hoppas jag inte hörde fel:) Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Lilla F höll på att få ett bryt igår när han insåg att det var torsdag o snart slut på sportlovet, så nej inga hejaramser o jubelsång här heller att veckan gått snabbt. Ha en skön fredag vännen o njuut. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Tokig i vitt men kan gärna skippa snön nu......vår kom hit!!!! Visst är det härligt med fredag.....önskar dig en mysig sådan. Krams m

    SvaraRadera
  5. 5:11 har du alltså postat inlägget! Heeelt galet om du frågar mej! ;o)

    SvaraRadera