onsdag 20 februari 2013

God supertidig morgon

Sitter här och filosoferar på morgonkvisten. Det är nästan en vecka sedan jag var på jobbet. Med någon sjukdag och två dagars semester så är jag fit for fight idag.
Jag hade en härlig dag i går. Det blev en promenad i solen med minstingen, härligt när vi får lite tid på tu man hand och igår blev det så med minsta sonen då den lite större hade kompis hemma (inte lika kul att umgås med mamma då ju).





Men det blev prat runt fikabordet alla tillsammans och det vet vi ju att denna mamman gillar very mycket. Det gäller bara att välja en fika som uppskattas (en del kallar det kanske mutor men så ser vi inte på det här hemma hehe).

Har ni tweenies eller tonåringar eller vad de kallas nu för tiden som måste lockas?

Ha en fin onsdag.

Kram // A

12 kommentarer:

  1. Ha,ha skojar du... Här får man locka med allt möjligt för att få umgås. God fika går alltid hem o ii morgon ska vi till SIA glass o kommer väl hem med glass som fyller hela frysboxen. Allt för att få vara tillsammans. Ha en härlig dag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Vilken mysstund! Och smarrigt ser det ut att vara dessutom!
    Här är det bara gubben som behöver mutas, han tyckte att vi skulle äta vår finmiddag i helgen i soffan!!!!!!!! Nej nej nej.

    SvaraRadera
  3. Mm va gott det ser ut..:-))
    Hoppas du får en fin dag!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Inga så stora än men jag kan tänka mig att det krävs lite arbete för att få alla samlade runt köksbordet. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Utspridda till max :-) Det där ser riktigt gott ut... Ha en kanonbra dag och stort tack för alla fina kommentarer!

    SvaraRadera
  6. Mysigt!!

    Jag har unga vuxna! Min yngsta fyller 18 på lördag! Myndig OMG!! Min äldsta bor inte hemma hon blir 24 i sommar!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  7. Mysigt :) ser smarrigt ut!!
    Kram'

    SvaraRadera
  8. Va mysigt med fin tid med barnen:) Min dotter är bara ett år så det dröjer ett tag innan hon blir tonåring:)

    Va gott det där såg ut förresten!

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  9. Har en tioåring och en 23 åring som precis köpt hus!
    Men er mysdag såg inte dum ut!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  10. OM?:-) Har snart tre stycken!! Pust...:-)

    Kram cecce

    SvaraRadera
  11. Kvalitetstid!!!! Visst är det enklare att samlas om det finns något gott fika ;)
    Bondfilmen var helt okej, faktiskt! Inte alls som jag trodde, som de gamla jag sett ,)
    Kram /Maria

    SvaraRadera