fredag 1 februari 2013

Verkligen fredag!

Jag håller med alla som säger att fredag är den bästa dagen på veckan...nog är det så. Oavsett vad man gör av sin fredag. Idag känns dagen dåsigare än vanligt, jag har varit piggare faktiskt. MEN....jag kom på vad som skulle stå på bordet i matväg kvällen till ära och gott var det.



Det blev en ljummen sallad med pasta, pesto och lax och vi hade en ciabatta till. Gott i gott gott. Nu är jag helt däst i soffan....haha. Det är Happy Fredag det!

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram // A

5 kommentarer:

  1. Jag håller inte med dig... :)
    Varannan fredag är en bra fredag (jag = ledig) och varannan är dålig (jag = går på helgpasset).
    Åh pesto, det är så jäkla gott!!

    SvaraRadera
  2. TGIF! Jag älskar mina lediga fredagar! Nu På spåret o sedan Skavlan, nötter o ett glas rött! Tummen upp!

    Trevlig helg! KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Det låter supergott!
    Fortsatt fin kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Fredagar är så sköna och särskilt när man är ledig hela dagen! Gott med lax, det var längesedan!
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram Helena

    SvaraRadera