onsdag 20 mars 2013

Vår och frukosttips

I dag står det vårdagjämning i min kalender. Det ska vara när dagarna och nätterna är (nästan) lika långa på hela jorden. Jag tänker att vi går mot vår och tittar ut och ser att det snöar för fullt. Pust och suck.....
Jag väljer att titta in istället och tipsar om min frukost.


Älskar ni som jag knäckebröd och inte har provat detta så rekommenderar jag er att göra det. Super gott!
En kopp te eller vad man nu föredrar till sin frukost smakar mumsigt till. Vad brukar ni käka till frukost?
(det blir inte fler bilder eftersom jag försökt i över en timme att få in en bild på min frukost som är långt ner i magen så nu ger denna kvinna upp)

I dag vill jag passa på att gratulera min älskade lillebror som fyller 23 år idag...hipp hipp hurra!! Även min lillplutt till son får en grattiskram för han har namnsdag i dag. Kram till er båda....

Önskar er andra en bra onsdag.

Kram // A


5 kommentarer:

  1. det ska jag prova om en vecka = ) ska nämligen prova 7 soppar dieten haha =) får se om jag överlever den. ha en bra dag. kram

    SvaraRadera
  2. Jag äter sån där bantningspulver till frukost just nu. Har lite svårt för frukost men detta går ner. Annars är jag en älskare av ljust bröd!

    Sv: Det måste inte vara deckare, absolut inte!

    SvaraRadera
  3. Gillar surdegsknäcke men detta har jag inte testat, det får jag göra!
    Vårdagsjämning jovisst! Här har det snöat på tvären ;) kram Suss

    SvaraRadera
  4. Jag äter nog det som jag känner för just då ;)
    Våren är på väg, håll ut....
    kram

    SvaraRadera
  5. Hm... Det där lät gott! Frukost hos oss är alltid bacon- och äggomelett. Då står man sig länge. Önskar bara jag hade egna höns då det går åt rätt många i veckan. Fick ett par riktiga höns i 30-årspresent men den ena smet samma dag och den andra fick vi lämna tillbaka pga. ensamhet... ;-) Så nix, det blev ingen egen hönsgård ,haha.
    Kram! Judita

    SvaraRadera