måndag 22 april 2013

Film, lotter och miljoner

Vilken härlig väderhelg det har varit. Jag har njutit av alla helgens timmar. Vi har varit hela familjen på bio. Alltid trevligt. Vi såg Oblivion.......ja....vad ska jag säga.....ingen film som jag skulle rekommendera faktisk. Jag tyckte nog att de två timmarna var ganska långa även om den sista halvtimmen var bra.
I går var postkodlotteriet på besök i närheten (och ja, var ska sleven vara om inte....som en del säger).


Sol (dock inte på den sidan vi befann oss på men....), massa folk,Tobbe trollkarl, The Poodles, Snygge Maggan och Rickard. Vet inte riktigt om det är jätte kul att se en massa människor som vinner ganska mycket pengar.......(inte är jag bitter eller så....). Det är mycket pengar de vinner. Klart det är kul för de som vinner.....

Ja ja men vad är väl en bal på slottet....
Nu dax att ta tag i denna måndag och en helt ny spännande vecka...

Ha det gott.
Kram // A

11 kommentarer:

  1. Attans att det inte blev några pengar till dig , jag har faktiskt vunnit 10 000 på postkodlotteriet kram Diana

    SvaraRadera
  2. Nej precis vad är väl en bal på slottet!

    Läste ditt förra inlägg om bären, jag har noterat det... Jag dricker Smoothie varje morgon gjord på frysta bär... Kanske dags för en ny vana...

    Ha en fin ny vecka! Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hade varit kul med en extra slant i plånboken...men för att vinna måste man spela o det gör jag ju inte...Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Jag la allt mitt hopp på några rader lotto, men icke att det blev något av det. Så det är väl bara att snöra på sig jobbskorna...
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. God morgon
    Det har vi upplevt med.
    Den hamnade på vårt område.
    Ända var att vi hade pratat om att skicka in lotton, men den låg bara kvar på stolen.
    Så det kanske var mer surt.
    Mycket pengar är det. Men man skulle ju vara glad också.
    Samtidigt som det är så Mycket....
    Ha en fin vecka ! Kram

    SvaraRadera
  6. Och i min stad var det någon som vann sjukt mycket pengar på Lotto i lördags! Så nära men så långt bort!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  7. Det lyder som en rigtig skøn weekend Anette :0)
    Dejligt at starte en ny uge op efter en dejlig weekend... Så kan vi lidt mere!
    Rigtig fin mandag aften og stort kram herfra OddStyle

    SvaraRadera
  8. Spännande. Precis när vi flyttade in i huset vann vår gata en massa cyklar. Vi är dock inte med. Och nu är ju oddsen mindre på att vinna igen (även att jag vet att det hänt någon gång). Så tänker inte gå med.

    Haha, såg det där om bär jag med. Jag äter en massa dagligen och orkar faktiskt inte bry mig. Skrattade mest och skickade ett sms till mannen om det, och sen på kvällen åt vi gladeligen smoothi och tjatade om att vi skulle få hepatit ;) blir väl tyvärr så när media varnar om massa jämnt och ständigt. Man tar inget så allvarligt längre tyvärr.

    Hoppas du haft en bra start på veckan. Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig helg! Älskar att gå på bio! Tråkigt dock att filmen inte var super!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Mysigt med bio med hela familjen, synd att den inte var så bra.
    För min det hade det varit bättre att inte stå i jämte alla vinnarna. Avis jag? Ja visst ;)
    Kramis Suss

    SvaraRadera
  11. haha, vem blir inte lite bitter för en pyttestund när vinster delas ut till höger och till vänster:) Låter som en bra helg iaf!

    Kram fredrika

    SvaraRadera