onsdag 10 april 2013

Morgontanke


Godmorgon!
Idag mitt i veckan eller lillördag (jag vill kalla det mitt i arbetsveckan i alla fall), tänker jag att alla dessa minusgrader......ja nog är det kallt och det skulle kunna vara vinter men.....julen är väl ändå över....eller?


Någon har visst glömt kvar ett spår av julen (läs jag), det var ju inte meningen. Det måste göras någonting åt medebums......
Hur har ni det idag, känns det bra? (Min favorit fråga för tillfället känns det som)


Så här tänker jag idag denna onsdagsmorgon (jätte-dö-tidigt). Visst är det väl så?

Ha en kanon bra dag.
Kram // A

6 kommentarer:

  1. Godmorgon, dags för enlöprunda kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du fick en underbar dag på jobbet!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Julen är borta hos mig. Nu står vårkokböckerna framme!!
    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Näää....bort med julböckerna bums ! Jag förstår dej med tanke på hur det ser ut ute men jodå..julen har vi klarat av o våren kommer på söndag sägs det !!!!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  5. Aprilväder kan verkligen få en att undra, men jag slängde min utegran förra veckan så nu är julen borta här med!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Du är absolut bäst som du är!!!:-)

    Hoppas din dag varit bra!

    Kram cecce

    SvaraRadera