lördag 5 oktober 2013

Helg

Blev det någon bulle fika igår då?
Jag åkte först in till city med Super G där blev det fika. Dock inte kanelbulle men ändå både mysigt och gott.



Senare kom min mamma som den räddande "kanelbullensdag" hjälten. Så fika blev det både med det ena och det andra. Med sig hade hon en jätte fin höst grupp som fick plats på min ute trappa.



Jag sitter och har TV 4 morgon på i bakgrunden och hör Leif GW Persson.....jäsp......prata.....jäsp....om jakt.......jäsp......och jakthundar. Han ger Måns Zelmerlöw tips på jakt. Den mannen har ju mycket klokt att säga men det låter som om han fortfarande sover.....haha.

Dags att ta tag i dagen
Ha en fin lördag.
Kram // A

5 kommentarer:

  1. hihi ja jag hörde också Leif Gw och Måns i morse.Bra att du fick en god kanelbulle:) Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Karln har ju börjat med 5:2 dieten så det kanske finns hopp om att han går ner i vikt och blir lite piggare! Fastän det lät ju i programmet idag som han äter rejält de dagar han inte fastar, så han behöver nog en coach!

    SvaraRadera
  3. Det blev ingen kanelbulle för mig. Fick i mig så mycket annat gott.
    Hoppas dagen varit bra?
    kram Helena

    SvaraRadera
  4. Missade gårdagens morgon tv men sitter bänkad i dag, i detta nu:-) Mindre sömniga gäster idag!

    Ha det gott!

    Kram Cecce

    SvaraRadera