onsdag 20 november 2013

Färglös

Vid denna årstiden är det lätt att känna sig blek och färglös. Det är nu brun utan sol brukar åka fram här hemma. Japp den är redan använd. Jag brukar inte använda något annat än solpuder i ansiktet men ibland känns det som det behövs något mer, har inte hittat något som passar mig riktigt. Jag har länge varit nyfiken på att testa BB kräm och nu har jag tagit slag i saken och inhandlat en. Det blev en från The Body Shop....



Vad använder ni?
Har ni testat något som ni kan rekommendera kanske?
Nä jag skriver inget om fotbollen för jag tycker inte det är något kul alls......

Önskar er en bra dag.
Kram // A


6 kommentarer:

  1. Usch, jag är dålig på skönhetsprodukter, faktiskt. Jag använde mest bara en dag- och nattcreme från vichy. Men äger faktiskt en BB-cream från Lóreal, tror jag kanske att det är…? (Ja, du ser ju vilken koll jag har ;) Måste nog bli lite bättre på det där ;)
    Berätta gärna vad du tycker om Bodyshops BB. Själv klarar jag mig inte utan Bodyshops fantastiska handcreme…
    Kram och ha en fin dag!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen mig! Men någon brun utan sol i ansiktet har jag aldrig testat, livrädd att jag ska bli orange i ansiktet och se ut som en vandrande morot hehe...
    Du få återkomma sen och berätta!
    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Fungerar det bra? Jag använde nån mild bus som även hade lotion i sig, men jag blev typ gul...

    SvaraRadera
  4. Usch, håller med om att man är ordentligt blek och glåmig nu. Jag använder Lancomes brun utan sol när jag tänker på det... nu ska den allt få komma fram :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Använder bus lite då och då, men vilket märke, jisses det vet jag inte, vilken koll jag har. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Här använder jag L´Oreals foundation men det är nästan samma färg som min hy. Just nu känner man sig väldigt blek... Kram Suss

    SvaraRadera