söndag 24 november 2013

Sol & himmel

I dag är det en månad till det är julafton.....helt magiskt. Jag känner absolut att det är på gång även om dagen bjuder på strålande sol och helt klarblå himmel. Jag tror jag är kär i solen.

köpta pepparkakor funkar än så länge

Just nu tar jag en paus i fönsterputsning....inte det roligaste att göra men det finns helt klart sämre saker att hitta på. Jag ska hinna ut en runda också innan solen säger hejdå för i dag....och det är ju snart.

Njut av er söndag.
Kramar // A

4 kommentarer:

  1. Tiden rusar.. Vi åt också köpe pepparkaka idag! Gott det med!
    Trevlig kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Här har solen också varit underbar!! Putsa fönstren det får mannen göra här!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Så himla fort det går! En månad!?! Hoppas solen stannar kvar läääänge :-) Ha det gott

    SvaraRadera
  4. Mannen tog fönsterrutorna nyligen, det är jag väääldigt tacksam för!

    SvaraRadera