torsdag 26 december 2013

Livets goda

Nu går julens dagar gått mot sitt slut. Hur mycket jag än älskar julen och alla förberedelser innan så är det ändå med en lättande känsla jag möter slutet av den. Det går så snabbt. Vi (läs jag) planerar i flera månader innan julen närmar sig och sen går det så fort över.


Vi har haft det superskönt och njuter ett tag till. Ledigheten fortsätter in i nästa helgfirande.......
Vi njuter (kanske för mycket) av livets goda just nu, men vad gör väl det om hundra år?

Ha det gott!
Kram // A

10 kommentarer:

  1. Ja visst går helgen fort. Jag njuter och piffar och fixar också långt innan jul för att helgen går så fort över. Nu väntar vi på nyår och sedan plockas pyntet bort för att vänta in våren ;)
    Kram och god fortsättning!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Ja vad gör det om vi njuter lite till, i den för övrigt ganska stressiga vardagen. Men i morgon blir det gymmet, annars kommer jag snart rulla fram, haha :) Önskar dig en god fortsättning.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Klart ni ska njuta, det finns så många dagar som man inte kan göra det:) Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Du precis som jag längtar och planerar å allt är över på ingen tid alls. Lite tråkigt men på samma gång skönt. Nu väntar nyår och jag måste erkänna att jag längtar efter det i år. Ser fram emot ett nytt spännande år med nya utmaningar. <3

    SvaraRadera
  5. Här var julafton och juldagen, två väldigt intensiva dagar med fullt hus. I dag känns det lugnt och lite tomt att det liksom är över, men också i sanningens namn lite skönt!
    Önskar dig en fin fortsättning på helgerna!
    kram M.E

    SvaraRadera
  6. Äsch, jag pausade min diet till påsk och har inte börjat igen än... ;)

    SvaraRadera
  7. Nu kommer ju de sköna mellandagarna, underbara och då får vi njuta lite till och moffa godsaker!

    God fortsättning! Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Härligt, njuta ska man kram Diana

    SvaraRadera
  9. Nä, vad gör det om 100 år?!
    Jag slutade äta godis imorse. Men började igen för en kvart se´n...kom på att det var en ovanligt dum dag att sluta på.
    Fredagen den 27:e...njä. Gör om. Gör rätt. ;o)

    SvaraRadera
  10. Det är verkligen njutningens tid nu...
    Kram o god fortsättning

    SvaraRadera