fredag 31 januari 2014

Varför stressa?


Happy friday......
Underbara veckodag......i kväll ska vi ha gäster och jag har ingen aning om vad jag ska bjuda på. Det är så jag fungerar. Jag planerar hur länge som helst och älskar det men problemet är att jag har lite svårt att bestämma mig. Men om jag känner mig själv rätt så blir det säkert något hastigt beslut i affären i eftermiddag, det måste det ju bli. Och städa jaja.....allting fixar sig så småningom. Nu måste jag rusa till jobb och ha en super fredag där först.

Kramar i massor // A

8 kommentarer:

  1. Va rolig du är!!! Jag är helt tvärtom, funderade just på vad vi ska bjuda på när vi ska ha gäster.... om 3 veckor!!!! Fattar du vad jobbigt ospontan jag är. Fredagskramar Maria

    SvaraRadera
  2. Härlig inställning :) allt fixar sig, och det gör det. Kram och ha det mysigt

    SvaraRadera
  3. Jag är likadan, en miljon idéer men sen låser det sig liksom när något ska väljas ut.

    SvaraRadera
  4. Ja varför stressa, precis så funkar jag oxå ;) En fin kväll till dig. Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Blir säkert supertrevligt och det är ju det viktigaste!
    Näe, stressa har man gjort tillräckligt i livet!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. hoppas att du hittade något gott att äta till kvällen!
    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Vad blev det för gott ? Flygande Jacob?

    SvaraRadera
  8. Hoppas att ni får en härlig kväll med gästerna. Oavsett vad som bjuds på =) Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera