lördag 15 februari 2014

Lördagens


I dag vaknade jag innan klockan ringde. Det lät som någon kastade små spik på fönsterna, som det regnade. Halsen är tjock (inte tjockare än vanligt men känslan av en tjock hals), kanske bara ett svepskäl att inte ta sig upp ur sängen och i väg och träna. Men upp och hoppa, jag inbillar mig att dagen känns mycket bättre om jag kommer i väg. Hemmagöra och superladdning inför kvällens tredje deltävling i mellon som sägs vara den svagaste. Vi får väl se. Ska ni kolla?
Nu ut och iväg för att ge järnet.

Önskar er en bra lördag.
Kram // A

10 kommentarer:

  1. Självklart ska jag kolla, men måste nog säga att årets festival är nog den sämsta typ ever.

    SvaraRadera
  2. Åh hoppas att du inte blir sjuk... Här är dagen fylld med hemma pyssel men kväll blir det soffan framför mellon :) kram Suss

    SvaraRadera
  3. Ikväll blir det Mello med nära och kära

    SvaraRadera
  4. Hoppas du mår bättre.
    Jag får väl kolla på mello på nätet.
    Ha en fin helg!
    Kram Bodil

    SvaraRadera
  5. Duktiga dig, hoppas nu du förblir frisk. Själv är det fortfarande ryggläge i soffan, så trist, men det får bli mellon ikväll även om jag tycker det är rätt kasst. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Det blir nog Mello ikväll, men förra lördagen somnade jag efter bidragen och hade ingen aning om vilka som gått vidare. Tur mannen höll sig vaken.
    Om jag slapp dessa trista programledare med sina trista skämt, så skulle jag uppskatta programmet mera. Melodifestivalen ska vara show och glamour och inte fångigheter som att stoppa upp Ipaden under kjolen!
    Önskar dig en fin fortsättning på lördagen!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  7. Först nu väntar het räkgryta med gott bröd och grönsaker. sen blir det väl mellon, trots att det inte är någon favoritprogram...
    Lördagskram från Kate

    SvaraRadera
  8. Klocka på helgen?! Eller du skulle kanske jobba?
    Jag missade mellon denna gången, men men... :)

    SvaraRadera
  9. Inget kul med krasslig hals! Hoppas du mår bättre! Nja... jag har kollat på tävlingen, men känner inte att det är någon riktig hit än så länge :-) Det kanske kommer en hit? :-) Ha det gott!

    SvaraRadera