lördag 22 februari 2014

Titt ut.....


Nu är OS snart över för denna gången (det ska bli skönt att få tillbaka mannen lite). Jag har inte varit jätte med på OS tåget men det har ju inte gått att komma undan helt. Jag har mest reagerat på att dom åker skidor i kortärmat (så intresserad är jag) och det känns liiiite konstigt. Men snart kan vi också gå i bara armar......en tid som jag ser fram emot. Då får jag hitta en annan plats till mina sjalar för jag tänker ta korgväskan  med mig till havet, solen, stranden........
Jag kanske är lite långt fram i mina drömmar känner jag nu. Jag får kanske ta tag i de där fönsterna som det är meningen att man ska kunna se ut genom...

I kväll ser jag fram emot Bengtzing och Alcazar.
Önskar er en fortsatt bra lördag.
Kram // A

13 kommentarer:

  1. Jag längtar också efter våren... och värmen...
    Kommer inte att se mellon i kväll, kanske blir imorn i stället. I kväll ser jag i stället på Laleh här i Göteborg!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag längtar så intensivt efter värme.

    SvaraRadera
  3. Det låter som om du har lika stort intresse av OS som jag har...visst såg det kallt ut när dom åkte skidor i linne. Här blir det också Mellon i kväll. Vi får bara hoppas att maten blir lyckad som vi ska servera våra gäster å inte minst chokladkakan med varm chokladsås jag ska baka för första gången. Krams Maria ♡♡♡

    SvaraRadera
  4. Haha.. låter som att du och jag har samma intresse av OS ungefär...

    Trevlig lördagkväll!

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
  5. Våren är på G !!!! Och i kväll hejar jag på Alcazar,,,, xo / G

    SvaraRadera
  6. Jag har följt os med ett öga, men det ska bli rätt skönt att det snart är slut. Visst kan det vara intressant, men till en viss gräns. ;)

    SvaraRadera
  7. Kan vi inte skicka Ledin??? Bäst ikväll eller egentligen under hela mellon....men Alcazar är helt ok oxå. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Här har jag försökt se så mycket jag bara kunnat, tycker det är så skoj :).
    Ha en fortsatt bra helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  9. Nu håller vi tummar och tår att Sverige tar guldet i hockey!!!!! Hejja Sverige!!!!!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  10. Jag har kollat lite grann på OS.
    Hihi jag tänkte också på det där med kortärmat igår.

    Nu är det femmilen och snart får jag nog sluta kolla bloggar för nu är det inte jättelångt kvar.....

    Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Nu skulle det sitta fint med lite sol och värme :)
    Jag har kollat på OS lite till och från, inte jätte stort intresse precis.

    Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Jag har inte kollat något alls på OS:-) Rätt skönt faktiskt.
    Missade även mellon i går. Lite mindre bra kanske.

    Kram Cecce

    SvaraRadera