lördag 1 mars 2014

Kalas & Party



I dag har vi gratulerat vår förstfödde, vår äldsta och en av våra älskade söner som fyller "moppe" alltså femton.....ja jag fattar inte vad som hände och  hur det kan gå så fort. Mycket mat blev det och hans egendesignade tårta. Han vet hur han vill ha det (ibland i alla fall).
Just nu sitter jag och kollar med ett öga på melodifestivalen och har nyss kommit på att både Linus Svenning och Martin Stenmark kan inte gå vidare...oj oj! Spännande det här.....

Ha en fortsatt bra kväll.
Kram // (en trött) A

13 kommentarer:

  1. Ja min Filippa fyllde ju också nyss 15 och det är liksom en märklig känsla... femton år??! Vi tittade på bilder sen jag var i samma ålder och konstaterade båda att vi är otäckt lika utseendemässigt ;) KUL

    Ha de gott, PIllan

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket gott!! Ser ut som om ni haft ett ståndaktigt kalasande:-) Tårtan ser jättefin ut!

    Nu njuter vi av söndagen. Eller hur?:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  3. Fin tårta och vilket kalas!

    Jag hejade på Martin :( nu Vasaloppet :)

    Skön söndag! KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Grattis till sonen!
    Vad mycket gott jag kunde se där på bilderna!

    SvaraRadera
  5. Tack för god mat o god tårta för att inte tala om snickerskakan mums !!!! Då tar vi tag i nästa kalas om en liten stund kram /G

    SvaraRadera
  6. Grattis till 15-åringen! Snygg tårta. :)

    Ha en toppen söndag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  7. Kalas gillas :) Ja tiden rusar på och rätt som det är fyller han körkort :) En fin kväll till dig. Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Grattis till femtonåringen! En stor dag! Kul med kalas! Tårtan ser god ut, jag är svag för tårtor!
    Jag såg inte på melodifestivalen...
    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Åh grattis till femtonåringen! Det är ändå stort!

    Tårtan ser mumsig ut!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Vilket kalas och inte illa att fylla moppeålder:) Förstår du tycker din son blivit stor:)
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  11. Det låter som en mysig lördag!

    SvaraRadera
  12. Det ser väldigt gott ut. Visst är det en märklig känsla att ens små börjar bli vuxna.. Kram

    SvaraRadera
  13. Grattis till alla födelsedagsbarn! Och tårtan ser helt fantastiskt got ut!! :D Önskar jag kunde göra vackra tårtor :)
    Själv har jag varit o handlat lite nu inför helgens kalas. Jösses, jag är ruinerad, haha! Och nu finns recept uppe på det jag bakade i helgen :)

    SvaraRadera