onsdag 16 april 2014

Diamanter eller smycken....


Det sägs ju att diamanter är en go vän till oss kvinnor. Nu vet jag inte om diamanter tillhör mina favoriter men jag älskar verkligen smycken. Jag fick en del smycken som jag blev väldans så glad över när jag fyllde år. Två halsband, ett i guld med min månadssten i och ett lite längre med stjärna från Edblad. Två armband, ett från Bud To Rose och ett från Rock by Sweden. Sa jag att lyckliga jag älskar smycken?
Det skymtas också en ny parfym från Escada som jag gillar supermycket, en riktigt somrig och fräsch doft.
Det är så skönt att komma hem och sova i sin egen säng. Även om jag sovit hur gott som helst så är hemma ändå hemma.
Nu ska jag köra för att möta "mina barn"och kolleger, undrar om de känner igen mig nu när jag blivit ett år äldre.....

Ta hand om er.
Kram // A

13 kommentarer:

  1. Escada gillar jag, och verkligen snygga smycken! Önskar Dig en härlig dag! Själv väntar jag på min kollega för vi ska vara på min gård och leka idag.. :)
    Onsdagkram från Kate

    SvaraRadera
  2. Fina grejer!
    Jag fick en parfym från Escada i julklapp, inget jag hade på önskelistan men jösses vad jag älskar den! Men nu är den snart slut, buhu!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar också smycken! Diamanter är lite för dyrt för mig hehe! Så det blir lite billigare varianter!
    Dina var jättefina!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Väldigt snygga och som är lätt att ha till allt. Ha en härlig påsk. Kram Carola

    SvaraRadera
  5. Hoppas att de känner igen för du ser inte äldre ut ;-)
    Jag har varit smyckelös ett tag kanske dags att bättra på...
    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    ps jag har mailat dig

    SvaraRadera
  6. Så fina smycken!! Ja, smycken förgyller verkligen livet!

    SvaraRadera
  7. Vilka fina presenter! Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Åh, då får jag säga Grattis i efterskott!! Man är inte äldre än vad man gör sig! :)
    Diamanter är inte min grej heller. Gillar det enkelt och inte för mycket bling bling. Jag valde inte ens en vigselring när vi gifte oss i höstas utan köpte ny soffa istället. Räckte med min förlovningsring.

    Ha en toppen kväll!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  9. Läckra smycken! Det är kul att byta lite efter humör och stil! Diamanter är så jäkla dyra så det blir tråkigt! Vill variera mig! Men min förlovningsring glimmar med tolv diamanter i alla fall!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  10. Jättesnygga smycken, kul att ha att byta med, själv är jag lite lat till att byta, trots att jag har lite att välja mellan, men kör gärna med samma varje dag. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  11. Stort grattis i efterskott. Smycken är alltid roligt att få o visst är diamanter en kvinnas bästa vän.....Kramisar Tina

    SvaraRadera
  12. Så härligt med alla fina smycken. Kram

    SvaraRadera