måndag 12 maj 2014

Bitter? Nä nu är det måndag!


Det har varit skumt väder hela helgen här i mitten av Skåne. Mellan alla skurarna har det varit soligt och fint. Men i går gick hela jag som i ett grått moln, ville inte göra någonting och det gjorde jag inte heller. Var nog lite eller ganska mycket, ja jätte mycket bitter faktiskt. Vi vaknade och såg att vårt förråd var uppbrutet och att tre av familjens nya cyklar var borta. Inbrott! De som var där tappade ett pass på marken.......OJ...det var nog inte meningen och jag kan inte hjälpa att jag hoppas att de har skit svårt att ta sig ut från landet eller in i sitt eget i alla fall. Att det kan vara så svårt att skilja på ditt och mitt.......
Men men inte mycket att göra åt det nu, jag tar steget vidare över bron liksom och startar upp denna veckan med en piggeliner måndag (eller inte).

Önskar er en fin dag.
Kram // A

10 kommentarer:

  1. Nej fy vad tråkigt! Man blir så förb... när de ger sig på andras saker. Ha de förmodligen koll på de nya cyklarna. Hoppas de får tag i de som gjort det! Ha en så bra måndag det går, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Nääää, fy f-n vad tråkigt...:( Ja, hur svårt kan de vara att skilja på mitt & ditt??!! Hoppas passet kan leda till nåt...
    Känns ju som om de visste vad som fanns i förrådet..?!
    En rejäl måndagskram kommer här och hoppas att veckan blir till det bättre! Kram Kate

    SvaraRadera
  3. Men åh vad trist! Tur i oturen att han tappade passet, hoppas de får tag på dem!
    Hoppas din dag blir bra trots detta, kram.

    SvaraRadera
  4. Blir vansinnig när jag läser detta....att det ska vara så förbannat svårt att låta bli andras saker!!! Tycker synd om er, hoppas ni har bra försäkring. En extra stor kram....Maria ♡♡♡

    SvaraRadera
  5. Men f-n vad trist, förstår att du är bitter. Hoppas ni kan få tillbaka cyklarna på nåt sätt nu när de lämnade spår efter sig...
    Kram

    SvaraRadera
  6. Nä fy fasen! Okej "bara" cyklar om man får säga så men känslan att någon varit där känns mer creepy!
    Hoppas måndagen varit bättre
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. men fy vad trist! Hoppas ni får hjälp av försäkringsbolaget. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Så trist! Inget roligt att bli bestulen. Kram till dig!

    SvaraRadera
  9. Fy fasen! Trist att vissa inte kan skilja på sitt och andras prylar. Förstår att du är bitter. Kramizz och hoppas det känns bättre idag /Laila

    SvaraRadera
  10. Att folk inte kan skilja på ditt och mitt ...
    Hoppas nu veckan blir bra för er.
    Kram Erika

    SvaraRadera