måndag 5 maj 2014

Måndag igen



Nu är jag hemma igen. Hur mysigt och trevligt det än är att åka bort så är det så skönt att komma hem igen. Mannen har jag saknat mer än någonsin. Jag tror visst att jag börjar vänja mig vid att vi har mer tid tillsammans nu när barnen är lite större. I går tog vi oss en tripp och ett stopp på Klinta för en fika och sedan avslutade vi hos goa vänner. Det blev ett skönt avslut på en lite längre och lite skönare helg.
I dag kör vi i gång en ny vecka...en hel vecka....men det ska väl gå bra?!? Jodå det klarar vi!

Ha en fin start på veckan.
Kram // A

9 kommentarer:

  1. Härligt att få längta lite ibland <3 Själv lyckades jag få med maken till stora shoppingcentret igår för nya tapeter till vardagsrummet, eftersom jag "råkade" pilla så det gamla åkte ner... Önskar Dig en ny härlig vecka, kram Kate

    SvaraRadera
  2. Hihi vad sött! Men jag tror det är bra att hitta på saker på egen hand "trots" att man är gifta!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset.Dit måste jag ju...:) Själv var jag på Gräddhyllans Lantcafe´`i går och fikade med en go vän. Jättemysigt ställe.:) Ha en skön dag.Kramiz../ Agge

    SvaraRadera
  4. Det var "nyheten"
    På jobbet imorse en HEL vecka!! Ja man är väl snabbt inne i det!
    Härligt att få sakna varandra lite...
    Ha en toppen dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Måndagar är helt ok. Det försöker jag i alla fall intala mig själv...

    SvaraRadera
  6. Goa bilder! Ha en superfin vecka :)

    SvaraRadera
  7. Nu har vi snart klarat av första dagen så nu kommer resten bara att rinna igenom ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Åh vad glad jag blir... så fint att din man har saknat dig! Viktigt att hitta varandra när barnen blir stora. Visa att man bryr sig och saknar varandra!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  9. Jag ska inte klaga, började måndagen med att vara ledig....o nu är det full fart mot helgen igen, he, he. Kramisar Tina

    SvaraRadera