söndag 20 juli 2014

Tollor



Nu är vi hemma och säga vad man vill men det är skönt att ta tag i tvättberget som det blir efter en vecka i väg. Doften av hemma tycker jag är underbar som den sanna hemmafis jag är. Vi har haft det jätte bra och det vi upplevt i Dalarna önskar jag att vi gjort oftare här hemma. Vi får väl se hur det kan gå..... Med mig hem köpte jag ett par tofflor. Så snygga. Jag köpte mina hos Dalaclogs, av ett mycket trevligt par som tyckte det var lite kul att vi handlade där som kom från träskolandet som de sa.....och klart skulle jag ju ha kurbits på mina. De tillverkar tofflorna efter ditt tycke och smak. Mannen gör själva träskon och frun målar. Visst är de fina?

Hoppas ni njuter av sol och värme idag.
Kram // A

9 kommentarer:

  1. Det är alltid skönt och komma hem, även
    om det är roligt med resor. Jättefina träskor,
    så fin brun färg och blomma.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefina !! Tvätten torkade väl i ett nafs i detta blås varma väder xo// G

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så skönt att kunna hänga ut tvätten och det doftar ljuvligt.....

      Radera
  3. Det är en speciell känsla att komma hem!!
    Toppen när man kan få utefter sitt eget val! Fina!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Jättefina tofflor; :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Borta bra men hemma bäst... Fina tofflor!

    SvaraRadera
  6. Visst är det härligt att komma hem med nyladdade batterier!! Finfina träskor :) Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Jag är inget fan av tofflor, men de där var riktigt snygga!!

    SvaraRadera
  8. Vilka fina! Jag har en kompis som jobbade i Sälen, hon har något liknande. Kram

    SvaraRadera