onsdag 20 augusti 2014

Jägare



Mannen blev så glad  när han steg innanför dörren och såg en stor kartong som det stod Hunter på. Han tänkte (jägare som han är) att det måste vara något till honom. Men nä inte riktigt. Det var mina gummistövlar som jag hämtat på posten. Det var en bra investering för visst måste man ha ett par höga gummistövlar? Bra att ha i skogen och klart om det regnar haha.... Nu är jag redo för.....att bära gummistövlar ;) Jag är redo om det nu är så att hösten har bestämt sig för att stanna.

Önskar er en bra onsdag mitt i veckan.
Kram // A

12 kommentarer:

  1. älskar dessa stövlarna :)

    SV: Tack så mkt, ja visst är det :)

    SvaraRadera
  2. Vid det här laget känns det som att jag skulle behöva en kanot för allt vatten här...Slutar aldrig att regna=))
    Dom är snygga Hunter!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Skönt att vara redo! :-) För det är inte jag, har visserligen redan ett par Hunter, men de har tyvärr spruckit, så jag kommer att bli liiite blöt om fossingarna om jag går ut med dem. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Dom är inte bara praktiska dom är så snygga med. Ha det gott ute i skogen nu =) Kram Carola

    SvaraRadera
  5. Jo en par gummistövlar är ju inte helt fel! Och Hunter är väl riktigt sköna också, förutom att de är snygga!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Man måste absolut ha ett par gummistövlar! Jag har så feta vader så jag har halvhöga Hunter! Min man skaka på huvudet när jag kom hem med ett par strl 26 till lille N, de är sååå söta! Han mjuknade upp när jag sa att dom kostade 199kr då kunde man liksom inte låta bli ;-)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Dom verkar ju komma till användning nu i alla fall ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  8. Åh så snygga! Både på stan och i skogen. Snart ses vi på eventet. Bor du också på hotellet? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, kommer att bo på hotellet. Det ska bli riktigt roligt. Kram kram

      Radera
  9. Hihi, du är ju värsta innebruden nu! :)

    SvaraRadera
  10. Så fina stövlar! Synd att maken blev besviken.

    SvaraRadera
  11. Ett måste!! Mina Canada Snow har redan använts flitigt den här hösten :-)

    SvaraRadera