måndag 25 augusti 2014

Måndag och plast



Välkommen ny vecka, med nya utmaningar och förhoppningsvis nya möten. Det blir en kortare vecka för mig eftersom jag ska till Enköping på fredag på bloggträff och åker redan på morgonen.......skrämmande men det ska bli så kul.
Jag shoppade ju lite på Tupperware partyt jag var på, såklart för inte kan man väl låta bli att handla, eller? Det blev burkar som kan vara bra att ha och de är såååå snygga färgerna haha. Tomaten fick man for free, det gillas och jag köpte även en riskokare som jag är lite spänd på. Tror jag ska prova den redan i kväll.

Önskar er en fin start på veckan.
Kram // A

14 kommentarer:

  1. Har massor av tupperwere i skåpen, och det är välanvänt!
    Gaaahhh, jag missar Enköping, trots att det bara är ett par mil här ifrån. Annat på schemat den helgen...
    Hoppas Du är piggare nu, det är ju många som är krassliga, tyvärr!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Färgglatt det var, man blir ju riktigt glad åt det. :-) Ha en jättetrevlig måndag/Laila

    SvaraRadera
  3. Klart du ska komma på mitt event och få en härlig spa kväll, lovar att ta hand om dig :) kram Diana

    SvaraRadera
  4. Jag gillar färgglatt. Fint. Ha så kul på bloggträffen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Spännande med blogg träff :) Önskar jag kunde komma iväg på en sådan någon gång. Kramen

    SvaraRadera
  6. Härliga färger!
    Tupperware är kvalite plast!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  7. Du kommer säkert att få det hur trevligt som helst på bloggträffen!
    Kan förstå att det är pirrigt, det hade jag också känt

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Jätteänge sen jag var på Tupperwareparty, men de har ju fina grejor...och svårt att låta bli att köpa! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Men åh vad kul! Jag önskar att jag kunde åka! Du kommer få hur kul som helst!

    Ska bli kul att läsa om!

    SvaraRadera
  10. Så fina saker! Ska bli kul att ses på lördag. Kram

    SvaraRadera
  11. Tupperware har jag inte varit på, sedan mitten av 90:talet! ;)
    Hoppas du får trevligt på bloggeventet på lördag! :) Själv ska jag på annat då ;) :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera