torsdag 4 september 2014

Njut


Just nu håller jag på att packa för fullt, och det vet vi ju hur bra jag är på. Alltså inte alls speciellt bra. Jag, super G och mina killar åker till Turkland till helgen. Det ska bli så skönt även om det inte känns helt okej att lämna mannen hemma. Men denna gången får det bli så......
Vi får passa på att njuta för honom med och det tror jag vi ska fixa. I dag måste jag koncentrera mig på min packlista men först lite jobb.

Önskar er en bra dag. Glöm inte att njuta av dagen och vad den har att ge.
Kram // A

14 kommentarer:

  1. Visst är det viktigt att ta sig tid och njuta! Hoppas du får göra det på er resa, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Tänk om jag hade haft en packlista när jag reste hemifrån, då hade jag nog haft med mig både vandrar- och joggingskor. Annars brukar jag vara suveränt bra på att packa utan listor, men nu för tiden är det ju så många laddare och tekniska prylar som ska med.
    Härligt med en resa till sol och bad! Njut till fullo!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att åka iväg en sväng. Även om det inte var så länge sedan jag hade semester så skulle det inte skada med en vecka vid en pool i ett soligt och varmt land.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Här ska det börjas o packa strax;) njuta ska vi verkligen göra ;) xoxo //G

    SvaraRadera
  5. Härligt! Vart i Turkiet ska ni?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli jätte skönt. Vi ska till side.....

      Radera
  6. ÅÅåå vad härligt!! Räcker med bikini och solkräm, hur varmt som helst där nu :-)
    Det är sant, njuta ska man göra

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Blir inte alls avundsjuk. Ha en underbar semester och njut verkligen av varje sekund. Hoppas ni får fint väder.

    SvaraRadera
  8. Åh, men gud så mysigt!! Vart ska ni? Vi var i Marmaris i somras.
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Åh vad härligt. Ha en skön semester. Njut!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Men hallå där!
    Men hur skönt lät inte det där då....ååå vad jag längtar till vår semester nu..;)
    Du måste ta bilder och läska oss med sen..;)
    Å så undrar jag ju om din mamma följde mitt tips om att sno pläden du vann och springa snabbt...;)
    Ha en underbar resa nu!
    kraaaaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha nej det vågade jag inte men inte behöver Anette den nu när hon ska till solen? Jag fick ju inte följa med !. Snyft!! Men jag unnar henne detta faktiskt för hon behöver vila ut o njuta med sina pågar. Eva

      Radera
  11. Åh! Underbart med en resa!
    Hoppas att ni får det riktigt, riktigt bra.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  12. Ha ha, packa är inte min grej heller ;-)
    Men åååååå va underbart att åka till Turkiet då:)))
    Ha en underbar resa!
    Kram Anna

    SvaraRadera