torsdag 25 september 2014

Tyrant


Jag vill tacka för era fina ord! Kanske ska jag klargöra att det är absolut ingen som är taskig genom bloggen här. Ni är bara så goa!
I lördags började en ny serie på TV 3. Tyrant. Var det någon som såg den? Jag tänker på gårdagens inlägg och ser att karaktärerna i serien absolut gjort sina egna val. Det förekommer en del avundsjuka.......kan taskighet bero på det? Kanske. Jag satt i alla fall som klistrad. Jag tittar inte mycket på TV och har ofta svårt att koncentrera mig och endast ägna mig åt TV:n. Men denna serien var riktig bra och när första avsnittet var slut så ville jag bara se och veta mer. Så om ni missade den.......kolla på avsnitt ett på Play innan lördag klockan åtta för då kommer avsnitt två. 
Jag längtar redan.

Önskar er en superduper bra dag.
Kram // A

9 kommentarer:

  1. Säger som Du, kikar inte så mycket på tv:n...
    Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Nej det kollade jag inte på! Men jag letar efter nån bra serie att följa så jag ska spana in den! Tack för tipset och ha en fab torsdag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Såg inte serien och förstår inte denna avundsjuka! Varför kan inte folk sköta sitt? Hoppas allt är bra med dig, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Den serien missade jag, kanske får ta mig en titt på play för att se om det är ngt. Är ju egentligen inte heller ngt tv fan, sitter gärna och gör annat samtidigt som jag sitter framför tv. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Jag såg den och känner precis som du. Längtar till nästa avsnitt. Är tyvärr inte hemma på lördag, men vi har inspelningsbar box så det blir till att spela in den!
    Kram Helén

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset!! Har sett den på play nu på morgonkvisten, och ja den var kanon längtar till nästa,,, xo/ G

    SvaraRadera
  7. Den missade jag. Kanske ska kolla in den då=))
    Nu är ju tiden för att kika på serier när det är höstrusk ute!
    Kram Hannis

    SvaraRadera