söndag 26 oktober 2014

Älska mat



Varför går helgerna så himla fort? Jag tycker i alla fall att de går alldeles för fort. I går var jag och mannen på mässa Älska mat och vin. Vi tog bilen in så några dryckesbiljetter blev det inte för oss, det var kanske därför jag tyckte  att det var mer vin än mat på mässan. Men mycket att smaka på och en del närproducerat som sill, sylt och sirap fick följa med hem. Den hemlagade ostkakan glömde vi. Hur vi nu kunde göra det.....ups!
Innan vi for hem igen stannade vi till en snabbis på Ikea. Mannen drog mig utanför hela julsortimentet. Tror ni jag var bitter i bilen hem? Haha. Han tyckte det var ett lika nu eftersom vi glömde att köpa ostkakan på mässan (som tillhör hans favoriter). Men Hallå....det var inte schysst.
Dagen idag har bara precis varit söndag.....

Önskar er en fortsatt bra kväll.
Kram // A

6 kommentarer:

  1. Så trevligt med en mat å vin mässa! Maten då ;-)
    Nä inte så schysst det där hihi
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vilken besvikelse, både ostkakan och julen på IKEA Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Det lät väldigt trevligt med mat/vinmässa. Vilken fin bild.

    SvaraRadera
  4. Kul kul kul att få gå omkring på vin- och matmässa! Trist med ostkakan.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Lät gott med mat och vin mässa ;) känns som det är vad min helg bestått av ;) kram/ G

    SvaraRadera
  6. Kul med mässa, men synd på ostkakan och julpyntet ;-) Kram J

    SvaraRadera