lördag 10 januari 2015

Fika med HM



I dag är det riktigt innefisarväder. Det stormade ganska ordentligt i går kväll och de har lovat fortsatt oväder. Egon har stormen blivit döpt till.  Isch...inget vidare. Jag har respekt för vårt ombyte i väder, då vi inte har kontroll över det.Sitter här med min elvafika (gammelvarning på den) tillsammans med HM katalogen framför brasan. Ganska mysigt måste jag erkänna. Jag är alltid lika spänd på vårens modekataloger då de dimper ner i brevlådan och tycker det är kul att bläddra även om allt finns på nätet idag. HM har riktigt fint hemma sortiment tycker jag.

Njut av dagen kompisar.
Kram // A

11 kommentarer:

  1. Här har vi också oväder, både igår och idag, så det blir hemmafix inomhus idag. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Här har det inte blåst, men istället började det ÖS-snöa vid lunch. Så jag håller mig med inne. Dricker kaffe och kikar på ovädret ut enom fönstret.

    SvaraRadera
  3. Det har varit rätt så dåligt väder under lång tid nu. Skittråkigt! Hoppas inte denna stormen ställer till med oreda, här tar det i rejält nu.

    SvaraRadera
  4. Trevlig innesittar-aktivitet.

    SvaraRadera
  5. Mys inne inget kul ute!!! Kram

    SvaraRadera
  6. Myyys vid brasan ♡ Härligt ....

    SvaraRadera
  7. Åh det är ingen varning..jag har gjort samma sak...HM-katalog och fika framför brasan. Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Ja fy vilket väder det blev helt plötsligt.. här har brasorna gått varma sen jag kom hem på eftermiddagen.
    HM katalogen ska jag nog kolla i imorgon :-)
    Ha en mysig innesittarlördagskväll. Kram.

    SvaraRadera
  9. Jag gillar också att bläddra i kataloger, tycker att man får en bättre överblick då ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  10. Här har det stormat inatt :( Svårt att sova då. Nu är det lugnt men massor med snö :) Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  11. Jag ska också kolla in H&M nya katalog!

    SvaraRadera