söndag 4 januari 2015

Löften



Jag såg minsann solen idag (läs igår). Än har vi inte fått någon snö.....undrar om den kommer eller när och hur länge den stannar.
Jag funderar på alla löften som har tagits nu med det nya året. Är lite nyfiken av mig och undrar vad som lovats. Handlar det alltid om att äta sundare och att börja träna? Själv avger jag inga löften för jag vet att jag inte kan hålla dom ändå haha. Jag är av den sorten som lovar mig själv saker varje kväll och har svårt att hålla dom på morgonen. Dagen blir ändå som den blir :)
Nämen nu är det redan söndag och jag har bokat in ett nytt danspass i morgon (eller idag) så jag bör nog kalla på John Blund.......

Ha en helt underbar söndag. Imorgon är det måndag igen.
Kram // A

16 kommentarer:

  1. Jag har inga löften om mat eller träning... Lite tålamods träning behöver jag ;-)
    Här
    Sken solen igår men hujedamig vad det blåste
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Och idag har vi underbart väder, härligt kram //G

    SvaraRadera
  3. Precis nyvaken här, så jag har ingen aning om vädret än. :-) Men enl väderappen så ska det vara sol, så det hoppas jag på. :-) Inga direkta löften ......ännu, och det förblir nog så, för jag brukar inte avge några löften direkt. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Härligt med ett danspass! Skaka liv i kroppen=))

    Kram och skön dag/ Hannis

    SvaraRadera
  5. Nej, här tas inga löften om ditten och datten. Har väldans svårt att hålla dom jag med.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  6. Jag är heller inget för nyårslöften, men sätter gärna något mål. Jag har som mål att fortsätta äta bättre frukost än vad jag gjort förr, samt att röra på mig regelbundet. Och så ska jag fortsätta leva i nuet och njuta av livet! Det är mina mål :)
    Kram och ha en fin söndag!
    /Maria

    SvaraRadera
  7. Här är en till som inte lovar för mycket. Det brukar ganska snabbt gå i stöpet. Kram Anita

    SvaraRadera
  8. Danspass låter ju spännande! Kram Stina

    SvaraRadera
  9. Lovade mig själv att inte ge några nyårslöften, så trist när man inser att de inte ens höll en vecka…
    Kram M.E

    SvaraRadera
  10. Jag har inga löften, men hoppas ändå att jag lyckas tappa nåt kilo eller två. Lycka till på danspasset!

    SvaraRadera
  11. Inga nyårslöften här. De tenderar liksom att rinna ut i sanden.., ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  12. Vi hade nån cm snö här, men nu är allt borta. Helt torra gator, me like! Kram J

    SvaraRadera
  13. Jodå, lite löften finns allt :) kram Diana

    SvaraRadera
  14. Snön vi fick är borta nu. Och nu skulle jag helst vilja ta ett skutt till april :)
    Ha en bra dag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  15. Inga löften! Önskar mig bara ett lika fint PR som 2014!

    Fin trettondagsafton o kram! Anna

    SvaraRadera