måndag 12 januari 2015

Rea klick


Även hemma hos mig har det tillkommit några plagg ifrån rean. Jag brukar inte vara så förtjust i att dra i reaplagg i fysisk butik. Tycker mest att det är rörigt och inte tilltalande alls. Men på nätet ser det ju annorlunda ut ;) eller hur? En del klick har det blivit som alltid haha. Tänk så lätt och roligt det är. Jag skulle vilja ha en lite längre tunnare kofta också, Jodå så funkar jag, vill alltid ha mer. Varför vara nöjd liksom (ironisk)?

Med detta önskar jag er en härlig start på veckan.
Kram // A

12 kommentarer:

  1. Vilka snygga fynd som har hittat hem till dig. Ha en toppendag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Håller fullständigt med dig. Rea på nätet är att föredra!
    Ser snyggt ut det du handlat iaf:-)
    Önskar dig en fin måndag!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  3. Det är ju så roligt att få hem lite nytt ;) kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Håller med i butik är det bara jobbigt... även om jag fyndar där ibland med!
    Kul med nytt och fint i garderoben

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Jag vill ju se kläderna på! :)

    SvaraRadera
  6. Håller med om att det är roligt att rea-klicka! Så enkelt liksom.... :)

    Ha en fn måndagskväll,
    kram Jennica

    SvaraRadera
  7. Härligt med reafynd! Jag shoppade en del på rea i USA :-).

    kram Malin

    SvaraRadera
  8. Så fina fynd! Jag har inte hittat något på rean:-(
    Kram Stina

    SvaraRadera
  9. Borde verkligen shoppa lite nytt men jag har inte tålamodet att stå i provhytt=)) Så för min del blir det klick-klick på nätet!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  10. Samma här, gillar inte springa på rea i butikerna. Har svårt att hitta utan rea. Mycket bekvämare att klicka hem! :)

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  11. Haha tack för din goa kommentar..;)
    Vilka fina fynd och precis så är det ju...
    Mycket vill ha mer..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  12. Ja jag håller med. Skönt att klicka hem lite fynd, eller ja, klicka hem i allmänhet faktiskt. Visst är det härligt att gå i butiker lite då och då, men nog är det bra skönt att kunna handla hemifrån också:) Kram till dig/Emma

    SvaraRadera