torsdag 5 mars 2015

Det här med serier


Jag gillar svenska TV serier, inte alla klart men många. Wallander, Beck och även Bron är alla serier som tilltalar mig. Nu kollar jag inte bara på polisserier men de här är bra. Jag fick ett tips om en serie för någon vecka sedan som jag missade då den gick på Tv. Blå Ögon. Jag tänker inte uttala mig om innehållet i serien då jag ser att den berör ett känsligt ämne men serien tyckte jag var okej. I alla fall var det så att jag ville se alla tio avsnitten. Så pass spännande var den vad man än tycker om ämnet. Var det någon av er som såg den då den gick på TV? 
Den går fortfarande på Svt play om ni blev nyfikna.

Önskar er en bra torsdag.
Kram // A

13 kommentarer:

  1. maken följde den, och jag lite si så där.... Men issade sitsa avsnittet, och vill ju veta hur det gick för syskonen.
    Nu följer jag Jordskott, förstås.... för det är ju inspelat här runt oss. Spännande som tusan, och vet inte om jag törs gå med lilla Herr Larsson på vissa platser runt vattnet längre... Vad som helst kan ju hända ;) ;)
    Ledig torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Jag tokgillar också svenskt på TV, men den där Blå ögon har jag missat totalt, får nog kolla in den på play. :-) Tack för tipset. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Nej, den har jag inte sett. Kanske man ska kolla på play om alla avsnitten finns fria fortfarande:)
    Jag följer ju alla slags inrednings o byggprogram jag, riktigt nördig där;-)
    Ha en fin torsdag o hopps solen lyser på dig med!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Det är roligt med serier. Det värsta är att man kan bli sittandes hur länge som helst framför tv:n ;)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Jag är dålig på att följa serier, vilket är lite dumt för man missar nog mycket bra...

    SvaraRadera
  6. Såg inte den alls ..kanske ska titta på den men lär nog fastna ;)
    Hoppas du haft en underbar torsdag
    Kramisar

    SvaraRadera
  7. Tyvärr den har jag inte sett. Jag gillar också svenska serier som Beck, Wallander och Maria Wern.
    Fin kväll till dig !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Jag har hört talas om den. Den ska man kanske kolla in! Bra när de finns på play, för jag gillar inte att passa någon tid och dag :-)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Den har jag faktiskt inte sett. Kanske man ska göra när man får tid :)

    SvaraRadera
  10. Den har jag missat men blev väldigt nyfiken :-)
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  11. Den har jag inte ens hört talas om. Och när du skriver att den berör ett känsligt ämne blir jag ju nyfiken.
    Fin helg till dig/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  12. Den har jag inte sett. Just nu har jag fastnat i Biggest Looser....vet inte varför. Kram

    SvaraRadera
  13. Jag kollade igenom den på svtplay och tyckte den var helt okej. Är inte säker på att jag skulle titta om det kom en andra säsong...

    SvaraRadera