tisdag 19 maj 2015

Mina nya......


Jag tycker själv att jag har lugnat mig jätte mycket med mina inköp (haha.....eller blink blink). Det lönar sig att ha arbetskläder. Men ett och annat plagg då och då flyttar ju ändå hem till mig. Kanske för välmåendet skull eller bara för att. Det ska finnas tid för slitage också.
Så kan man då ha boots på sommaren?
Jag kan.....jag gillar boots och köpte mig ett par vår- och sommar vänliga. Ljusa och i ett tunnare material. Jag tänker att de kan vara lika snygga till jeans och byxor som med bara ben tillsammans med kjol eller klänning. Hur tänker ni.....kan man ha boots på sommaren? Den är ju snart här :)

Kram // A

17 kommentarer:

  1. Snygga! Å grattis till er på 18-årsdagen! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Självklart kan man ha boots på sommaren :) snyggt till både jeans och klänning tycker jag :)
    Önskar dig en mysig tisdag
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fräcka! Lite indian över dem. :) Boots på sommaren, ja om man inte är väldigt varm om fötterna så.

    SvaraRadera
  4. Den är inte här, det öööööööser ner! : (

    SvaraRadera
  5. Så snygga! Klart att du kan ha dem på sommaren. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Snygga boots!
    Har sett att många har boots även på sommaren, och det är fint både till byxor och klänning.
    Själv älskar jag att gå barfota i ett par öppna sandaler.................

    Ha det gott,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  7. Klart man kan ha boots året runt!
    Jätte snyggt tycker jag! :)

    SvaraRadera
  8. Det tycker jag absolut att man kan ha, dom är ju super snygga :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Självklart kan du ha det! Även läckert till en tunn maxiklänning.

    Kram Anna

    SvaraRadera

  10. Såklart att man kan ha boots på sommaren, dina var läckra och jag skulle vilja ha likadana, var köper man dessa?

    Kramen

    SvaraRadera
  11. Det är klart man kan ha boots på sommaren. Dina var skit läckra. Vart har du köpt de? Har själv letat som en tok men inte hittat några som jag gillar. Så snyggt till tunn fin sommar klänning. Kram Susanne

    SvaraRadera
  12. Såklart man kan ha det! Jag har också funderat på ett par...
    Kram J

    SvaraRadera
  13. Klart man kan. jag har gärna boots på sommaren. Men den kunde ju ta och komma snart.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  14. Ja men det är väl härligt med lite nytt:) Klart man kan ha boots på sommaren! Grattis till bröllopsdagen, vi har vår idag:) Kram Emma

    SvaraRadera
  15. Håller med alla andra. Klart man kan ha boots.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera