måndag 8 juni 2015

Margrisar



Jag har nog aldrig sett mig själv som en djurälskande människa även om jag gillar de djur vi har och har haft genom åren. Vi har kompisar som har marsvinsuppfödning och frun i huset älskar sin söta små margrisar så. Men förlåt mig men inte är dessa  djur fina? Ser nu bebisarna utan hår? Skinnysar....så äckliga...stackare små.
Förlåt om jag sårat en del och det är kanske inte alltid bra att vara ärlig.......
Hoppas ni förlåter mig.
Önskar er en bra måndag och en fin start på veckan.

Kram // A

6 kommentarer:

  1. Men Gud margrisar är ju så söta;) har ju haft 2 st , härliga djur... Ha en fin dag;) kram

    SvaraRadera
  2. Det är ett fritt land, här tycker man vad man vill... de är göööörläskiga, de små knytena, men bara till ytan, inuti är de hur fina som helst. : )

    SvaraRadera
  3. Själv tycker jag de är såå söta, hade en själv när jag växte upp. Men jag håller med att bebisarna inte är så fina, men de blir ju sen. :-) Kramizz o ha en fin dag/Laila

    SvaraRadera
  4. Njaaa, så söta vet jag inte om jag tycker heller.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Hihi, det är som fågelungar... typ undulater och sånt. De är skitfula när de är nyfödda. Men snart är de där ungarna jättesöta!

    SvaraRadera
  6. Ganska gulliga ändå ju😉
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera