söndag 28 juni 2015

Ta inte i.....


Jag skrev i går att jag fick vin av mannen. Nu när jag tittar på bilder så ser jag hur kul det ser ut. Ett jätte glas och en liten flaska eller är det en stor flaska och ett ännu större glas?!? 
Nädå glaset ni ser på bilden är ett av vinglasen som jag köpte från ZBH och de är ganska stora men jag tyckte de var så fina. Och flaskan den var en liten en. Ändå räckte den i två dagar till mig. Mitt vinkonto är inte så stort haha.....för allas bästa. Men gott var det.

Önskar er alla en fortsatt bra helg.
Kram // A

10 kommentarer:

  1. *Skratt..... Nej det vinkontot var inte dyrt, men smaken är ju inte sämre för det! Njut av söndagen vännen och din semester!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Bara man njuter så behövs inte mycket :)
    Önskar dig en underbar söndag
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hur liten är du egentligen...? ... kära du! : )

    SvaraRadera
  4. Fint glas! Mitt vinkonto är inte heller så stort. Men ett glas till maten är fest!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Nej, då är nog mitt vinkonto mycket större! ;)
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Ett glas vin till maten räcker långt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. *fniss* jag har precis festat loss på en liten vinflaska denna helgen ;-). Det räcker absolut ibland. Skönt med semester nu, jag jobbar kommande vecka också, går av på torsdag och sen är det min tur.
    Kram J

    SvaraRadera
  8. Haha...:-).....inte mängden som räknas...utan njutningen av det goda vinet. :-) Kramizz å en fortsatt skön semester/Laila

    SvaraRadera
  9. Lagom är bäst! Eller nja... jag har semester nu så det går åt lite mer än två glas då. ;)

    SvaraRadera
  10. Haha.. :)
    Snyggt glas!

    Önskar dig en fin fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera