onsdag 8 juli 2015

Diggilivat





På årets absolut varmaste dag var jag och Super G på Diggiloo. Alla var ju lika varma så det var bara att låta allt flöda och inta en hel del vätska. Haha. En stor eloge till alla artisterna som dessutom står i strålkastare och hoppar runt. Vi satt ju i alla fall still......nästan. Det svängde en del och då spritter det i benen. Jag gillar verkligen den sorten av underhållning. En blandning av artister som hjälper och stöttar varandra på scen och en blandning av musikstilar. Riktigt trevligt.....

Gillar ni konserter under sommaren?

Kram // A

11 kommentarer:

  1. Jag är urusel på att gå på konserter, Lars Winnerbäck och Magnus Uggla är väl typ de enda som jag varit på. Men Batman och jag har sagt att vi ska bli bättre på det, man måste ju inte tokälska en artist för att lyssna på dem.
    Diggiloo känns som nåt som hade varit bra att gå på, musik som "alla" kan och med sköna artister.

    SvaraRadera
  2. Å va trevligt ni måste ha haft.
    Konserter på sommaren är ju det mysigaste av dem alla.
    Att njuta av musiken, luften och en varm sommarkväll. Härligt!
    Ha en fin dag.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Åh. Diggelo skulle jag vilja gå på. Men jag har två spelningar på Kackelstugan samt Roxette nästa lördag....men det hade varit kul. Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Förr gick vi nästan varje år på Diggiloo, men de senaste åren har det inte blivit så mycket, men var visserligen och såg Ebbot Lundberg inne på torget i Lördags, men det var inte mycket till konsert. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Så fina dina bilder blev:) ha ha ja det flödade verkligen ;) kram

    SvaraRadera
  6. Det är ju görmysigt att gå på konserter. Det är ju sån stämning när man ser det live.
    Ha en fin dag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Åhh vad roligt. Man kommer som i stämning snabbt på sådana konserter. Bättre med sol och värme än med spöregn. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  8. Så kul att få komma ut och bli underhållen! Värmen vill jag gärna ha tillbaks.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  9. nä jag går inte på så många konserter... kul att ni fick en varm och rolig kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  10. Så kul och att värmen var där då också.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera