lördag 18 juli 2015

Mötet med Doris





Yngsta sonen har länge velat  besöka Den blå planeten i Danmark och nu äntligen har vi varit där. Så häftigt..... vi träffade på Nemo, Doris och deras vänner. Korallreven tyckte jag var det häftigaste även om familjen inte höll med om detta utan de var mer inne på de större fiskarna. Vi tittade även på uttern när den fick mat......vilken cooling. Den dansade liksom runt med sin mat. Vi njöt också över att der var fint väder och kunde sitta ute och äta med utsikt över Öresund. Då vi var nöjda där fortsatte vi in till Köpenhamn. Jag gillar den staden. Vi bor så nära ändå är vi sällan där.

Vad gillar ni Danmark? 

Kram // A

11 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag;) Köpenhamn är supermysigt!! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Länge sedan jag var i Köpenhamn men det är en härlig stad. Vilken toppendag ni hade.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  3. Härligt med korallrev och dessa fina fiskar. Jag har lite långt till Danmark men visst är det mysigt där. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Jag älskar Danmark och Köpenhamn. Det känns på något vis mer avslappnat där. Eller så är det en känsla för att jag oftast är ledig när jag är där. Även jag har nära dit, men är åker inte alls ofta dit. Varför vet jag inte. Det är ju så smidigt att ta tåget över. Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder, vilka färger.
    Ha en toppen dag!
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Blir en tur till Danmark någon gång om året och jag gillar det, får se om det blir en tur dit under semestern. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Danmark är mysigt, men jag är sååå kass på att åka dit trots närheten.

    SvaraRadera
  8. Häftigt :-)
    Ooooja jag gillar Köpenhamn det är
    En mysig stad och goa öl i Nyhavn ;-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Det är lite häftigt att få en glimt vad som försiggår under vattenytan. Låter härligt att kunna sitta ute och äta.
    Hoppas det blir fler såna dagar.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  10. Vilket häftigt ställe! Dit skulle jag gärna åka. Kram

    SvaraRadera