söndag 26 juli 2015

Semestertankar



Nu under semester när vi är lediga passar vi på att träffa vänner som vi inte hinner (dålig ursäkt, jag vet) träffa annars. Det blir en del socialt.  Så trevligt, vi är inte översociala varken jag eller mannen annars haha. Det har blivit många skratt och del allvarligare diskussioner om familjen och så.  Vi har kommit fram till att de flesta familjer har sina delemma. Vi har inte pratat med någon där inom familjen allt är rosenrött, de flesta av oss har olika små eller stora trassel. Är det kanske så att många tar en funderare under semestertider när de inte behöver tänka på jobb utan då det finns tid att fundera på annat.
Vad tror ni?
(Mina pojkar upplyste mig om att min funderarpose är lite av ett tecken på loser, inget menat med det utan min tanke var endast att se fundersam ut)

Kram // A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar