torsdag 27 augusti 2015

Väntans tider




Jag ser dom hänga där....de där taggiga bollarna. Jag är lite nyfiken på om det går att få en kastanj att gro och sedan plantera. Inget konstigt med det.....så tänker väl alla när de är ute och får sin motion. Jag gillar kastanjer, de är vackra och man kan dekorera så fint inomhus med dom. Jag får nog allt vänta ett par veckor till..
Kanske någon av er som testat? 
Nu känns det verkligen höst utomhus. Det är en mysig tid så inget mig emot faktiskt. Varje ny årstid som väntar känner jag mig nykär haha....kan nog inte bestämma viken årstidsmänniska jag är men jag tror att det lutar åt höst eller kanske möjligen vår. Jag gillar variationen helt klart.

Kram // A

8 kommentarer:

  1. Ingen aning om det går, men det borde väl det tror jag. Men dom är snygg dekoration som du säger.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Ja, variationerna är nog det bästa! Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig testat att gro kastanjer, men jag tror att google är fylld med bra tips på hur man gör det. :)

    SvaraRadera
  4. Kastanjer är jätte fina att dekorera inne med.
    Här står det kvälls jobb igen på schemat och vi ska börja med att ha APT 13-16 fy inte alls kul det där med möte.
    Ha en fin dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Du får testa,;) och återkomma med resultatet . Kram Gunilla

    SvaraRadera
  6. Hos mina föräldrar står det en jättekastanj! Tänker alltid på Elsa Beskows Kastanjepojkarna när kastanjerna kommer. Ett vackert träd.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  7. Det är ett vackert träd !!!
    Hoppas det lyckas :) du får berätta !!
    Kramis

    SvaraRadera
  8. Å jag är sommarmänniska... Kram J

    SvaraRadera