söndag 17 januari 2016

Sssssöndag


Sitter här lite nervös och även lite spänd över en varm kopp te och funderar över vad dagen kommer att ge. I dag ska jag på en ny seans. Jag har varit på en storgrupps seans innan, vet inte om det heter så men vi var många. Detta spännande men är nyfiken på mer...... Idag är vi inte så många och det är endast de jag känner. 
Måste dricka mer varmt te. Solen skiner och det är apkallt ute. Detta teet fick vi i julklapp, det är  från Espresso house och supergott i påse. Gillar ni te så prova vet jag.

Mediet ställde in seansen för han är sjuk. Jag som var så spänd. Jaja han får krya på sig och jag ser fram emot detta äventyr en annan gång. Då njuter jag av solig söndag på annat sätt då.

Önskar er en fin söndag.
Kram / / A 

10 kommentarer:

  1. Så spännande och det går nog bra.
    Ha en fin söndag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Åhhhh vad kul med seans.Är 2 år sen jag var på en. Brukar ha en hemma om året men har inte blivit nåt nu. Får nog boka in nåt. Åhhhh så sugen jag blev nu.
    Berätta sen om du fick nån hälsning. Spännande. Ha en skön söndag. Kramiz.../Agge

    SvaraRadera
  3. Var försiktig när du går på sånt där.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag sugen på the. Vad fina burkar med the du fått. Blir jag lite nyfiken på.
    Hoppas seansen gick bra.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Spännande med seans. Har aldrig prövat och vet faktiskt inte om jag vågar, men det låter verkligen spännande.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  6. Det vet jag inte om jag skulle våga prova....men lite nyfiken är jag ju allt.
    Önskar dig en fin kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Hur fungerar det i storgrupp?

    SvaraRadera
  8. Låter spännande tycker jag :) Synd att han blev sjuk. Kram och ha en fin måndag

    SvaraRadera
  9. Nyfiken är jag, men skulle aldrig våga.... Ha en härlig start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Synd att det inte blev nån seans..
    Jag älskar te men glömmer lätt bort det då jag är en riktig kaffekärring, men sen jag började studien och bara får dricka två koppar kaffe per dag så har mitt tedrickande ökat stadigt ;-)
    Hoppas du haft en bra måndag, nu rusar vi mot helg igen. Kram J

    SvaraRadera