måndag 1 februari 2016

Det andliga


Nu har vi sagt farväl till januari för i år och hoppat in i februari. Är inte det ett steg i rätt riktning så säg? I dag är det Så februari! Brrr....
I går blev då den här seansen äntligen av. Jag var lite nervös även om jag har varit med om det en gång innan. Killen som är medium och som vi då besökte igår är samma som vi har varit hos tidigare om än i lite större skala förra gången. I går var vi endast fyra stycken. Han pratar genom de energier eller andar ( de döda) som vi har med oss. Jag hade med mig en tjej som jag fortfarande inte kan komma på vem hon är. Men enligt honom var hon med mig och ville berätta en del (som jag fick reda på i går) för mig. Hon sa också att jag kommer att komma på vem hon är. De andra tre som var med var inte osäkra alls. De visste vem de hade med sig utav det han betättade. Än en gång gick jag från seansen som ett frågetecken. 
Har ni varit på seans någon gång? Eller det är bara rapakalja för er?

Trevlig måndagskväll.
Kram // A

8 kommentarer:

  1. Jag har aldrig varit!
    Vill tro men är väldigt skeptisk måste jag säga!
    Men det vore ju riktigt ballt om det är så....
    Eller?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte vad jag ska tro. Jag vill tro på det men har liksom aldrig upplevt något konstigt...

    SvaraRadera
  3. Men så irriterande..att inte komma på vem det är..jag hade inte kunnat släppa tanken på vem.
    Jag tror inte på det andliga, men jag är öppen för att om jag skulle bli motbevisad så skulle jag kunna ändra uppfattning. Men så länge...är det inte min grej.
    Kram J

    SvaraRadera
  4. Jag skulle verkligen vilja gå till ett Medium så spännande (och kanske läskigt )
    Hoppas du kommer på vem hon är

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Vet inte om jag tror, men vill inte heller säga att det inte finns ngt...kram

    SvaraRadera
  6. Spännande med seans! Jag har aldrig varit med om det, men skulle nog gärna testa...

    SvaraRadera
  7. Spännande med seans... Har flera nära & kära som är medium, men de vill inte gå ut med det ..
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera