tisdag 8 mars 2016

Jag är så värd det


Att tycka lite väl synd om mig själv och komma på ursäkter att unna mig saker är något som jag är ganska bra på. Jag kan fundera hur länge som helst och oftast är allt väl genomtänkt. Att allting blir så bra är ingen garanti även om det ät genomtänkt. Jag är ju ganska velig och även ombytlig (i en del) som person. 
Men när jag såg en tjej med detta halsband fanns liksom ingen återvändo. Jag har sett det tidigare men när det hängde så snyggt runt hennes hals kände jag bara att JO det är du värd Nettan. ...
Så det blev affär. Kanske inte väl genomtänkt men jag är så nöjd över min impusivitet som råder ibland haha....

Kram // A 



9 kommentarer:

  1. Klart att du är värd det fina halsbandet! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för titten på min blogg. Vilket fint halsband,såklart var du värd det! Nu måste titta vidare här inne på din trevliga blogg!

    SvaraRadera
  3. Klart du skulle ha detta halsband.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Absolut! Det var du värd! Superfint, alldeles "lagom" liksom!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Det var verkligen snyggt, och klart du skulle unna dig det. Helt klart...;)
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  6. Ibland är det man köper på impuls dom bästa köpen. Jättesnyggt halsband! :)

    SvaraRadera
  7. jätte fint.
    ja tycker det är väldigt bra att va inpulsiv i bland följder det me många bra saker hem hi hi

    SvaraRadera
  8. Såklart att man ska unna sig... Helt rätt!
    Fint val

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. I går hade vi avtackning av en arbetskamrat och hade köpt ett Edblad-halsband till henne... men jag tyckervdet varvar himla snyggt så jag ska nog köpa ett till mig själv också ;-)
    Så visst är det bra när man får se smycket "in action"....
    Kram J

    SvaraRadera