onsdag 30 mars 2016

Redo för rebus


De flesta vanliga veckor då menar jag de veckor utan röda och lediga dagar hoppar jag i tanken över en dag. Måndagen är som ni vet ingen favorit för mig men den är ju ändå där. Sen kommer tisdagen och onsdagen. Sen på torsdagen har jag ganska ofta fredagsfeeling till jag kommer på att det är en dag för tidigt. För er som undrar så jobbar jag fem dagar på en vecka (på schema och i lönekuvertet men det blir oftast mer än 40 timmar) så det är inte det som snurrar till det. Jag funderar på vilken veckodag som jag mentalt hoppar över. Vad tror ni? Vilken rebus detta blev haha och just idag känns det jätte märkligt att det redan är onsdag. Konstigt det där.....

Jaja bara att fortsätta att köra onsdag mitt i veckan hela kvällen.
Ha en go kväll.
Kram / / / 

6 kommentarer:

  1. Jag vill väldigt gärna hoppa över tisdagen... Fin kaktus. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Haha så det kan bli :) Jag är bra på att snurra till det jag med, vet inte vad jag ska skylla på. Men idag vet jag att vi får njuta av torsdag ;) Kramen

    SvaraRadera
  3. Jag har nog ingen värsta-dag...eftersom jag alltid har en ledig dag varje vecka förutom helgen så kan lika gärna måndag vara en gilla-dag om ledigheten ligger på en tisdag. Men jag gillar fredag väldigt mycket, slutar alltid tidigt och hela lediga helgen ligger framför... Snart är vi där ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  4. Det låter ju som om du hoppar över torsdagen och går på helg direkt. :)

    SvaraRadera
  5. Jag tycker nog tisdagen är den tristaste dagen i veckan... Kram

    SvaraRadera
  6. Dagarna de går o går efter varandra... min favvodag är nog fredag!

    KRAM Anna

    SvaraRadera