torsdag 12 maj 2016

Fredagsfeeling



Har ni fredagsfeeling idag? Troligtvis inte. Jag har ju det varje torsdag som vi vet. Jag har fortfarande inte kommit på vilken av veckodagarna jag hoppar över men gissar att det är tisdagen. Eller kanske är det bara så att jag startar helgen redan dagen innan. Jag vet inte. I dag efter jobbet körde jag till närmsta shoppingcentra. Jag skulle inget speciellt men var sugen på att bara strosa runt "all by myself".  Ibland tycker jag det är så skönt och avkopplande. Och det passar väl superbra att göra det med fredagsfeeling i hela kroppen, sitta lugnt och mumsa på en god bit mat och titta på alla andra som också rör sig ute. Jag bara älskar det. Strosa lite till och köra hem när Jag tycker det är dags. En dag i Nettan style.
Nu blir det soffmys innan sängen klar för att vakna upp till The real friday.

Ha en go kväll.
Kram // A

9 kommentarer:

  1. Min favis mat ser det ut som ;) härligt !! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Det gör väl inget att hoppa över en dag, fredagsfeeling är ju mysigt så det kan man stå ut med två gånger per vecka..eller hur!
    Ha en härlig riktig fredag nu. Kram J

    SvaraRadera
  3. Jag tänker att jag hoppar över torsdagar, på något underligt sätt och förlänger lördagen....
    ha en fin fredag <3

    SvaraRadera
  4. Jag gillar också att strosa omkring bland affärer helt själv. Titta på det jag vill och hur länge som jag vill :-)
    Hade fredagsfeeling igår på jobbet men idag är det mer en tråkig tisdag med en magsjuk son. Blää!
    Ha en bra helg nu.
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Kan vara skönt att bara gå strosa för sig själv ibland. Ha en bra fredagskväll.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  6. Skönt att strosa runt för sig själv ibland, ingen som står utanför och hoppar och undrar om man snart är klar, haha :)
    Hoppas du får en härlig helg.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Jag älskar också det att strosa runt helt själv, och höra sina tankar för en gång skull!
    Önskar dig en underbar helg kära bloggvän!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Älskar fredagar! Tjoho!! Men idag är det lördag. En slapparlördag. Skönt!

    Trevlig helg och Kram! Anna

    SvaraRadera