tisdag 8 november 2016

Me & I



När jag för ca 15 år sedan var på min första Me & I visning hade de nästan bara barnkläder. Jag vet att jag köpte något plagg till mina grabbar med dom blev snabbt för stora för den typen av plagg. Nu har Me & I mycket kläder till oss kvinnor och jag har varit på en del visningar och jag älskar verkligen deras sköna och lite basic plagg. Jag är lite mesig på en massa mönster men dom har båda delarna. Det är verkligen kläder för kvinnor och våra olika kroppar.
I veckan hade jag en visning hos mig och Elaine är bara helt underbar, inte bara som person utan även som säljare för dessa plagg. En tjej som verkligen bjuder på sig själv. En trevlig kväll med både celluliter och en massa annat. Självklart sköna och snygga kläder med.
Har ni varit på en visning?

Kram // A 

4 kommentarer:

  1. Gick på en del visningar långt innan jag skaffa barn, men ingen nu sedan jag fått barn, men de har fina kläder!

    Du, en perfekt blogg blir ganska tråkig och läsa i längden (tycker jag) så den operfekt är bäst, för man vill ju gärna känna igen sig :)

    SvaraRadera
  2. Nix, har aldrig varit på någon visning för det märket.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. JAA! Tycker de har alldeles jättebra kläder och använder de jag har ofta! Både snygga, sköna och praktiska!
    Kram Cecce

    SvaraRadera
  4. Nope, känner inte alls till märket. Har sett själva märket nån gång men inte kläderna. När mina var små var det mest Lingon&Blåbär som partajade här.
    Kram J

    SvaraRadera