onsdag 2 november 2016

Stopp stopp stanna


Ett litet hjärta är starkt och unikt
Och skapar liv på egen hand
VÄNSKAP
kräver dock mer än ett hjärta
Och tillsammans blir det dubbelt så stort
Och det svåra blir lättare
att bära genom livet

Detta hjärta kommer från www.majascottage.com och jag har fått det av en vän. Jag läser och tittar på det ofta. Jag tror nog dagligen och det är en fin text tycker jag. I bland är det super viktigt att stanna upp från allt som stressar oss på olika sätt och tänka på allt gott vi har runt om oss. Det är lätt att falla in i ett hjul som bara fortsätter att snurra utan att vi ens hinner komma till tanken.

Kram // A 



6 kommentarer:

  1. Jag är sämst på att stanna upp och de tär något jag arbetar på att bli bättre på.

    SvaraRadera
  2. Fin text och så sant. Ha en fin dag denna soliga fina torsdag o passa på att njut. Mamma

    SvaraRadera
  3. Ack så viktigt och nog så svårt...jag försöker men dagarna och veckorna går ju så fort, hm, ska bättra mig!
    Ha en fin dag!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  4. Gillar tänkvärda ord som det här, fint hjärta. Kram J

    SvaraRadera