onsdag 22 februari 2017

Nyfiken




Jag har ett tag varit prenumerant på Testagram där jag betalar en månadsavgift och får ett paket med testprodukter hem i brevlådan varje månad. Japp jag är nyfiken och jag gillar detta koncept som jag vet finns på många olika produkter. Detta är främst ätbara samt rengöringsprodukter. De första paketen jag fick var inget familjen reflekterade över då det inte är helt ovanligt att jag hämtar paket men nu när denna box kommer hem får jag vara snabb om jag vill vara först ner i lådan. Övriga familjen börjar liksom "ta" min grej av det hela. Inget jätte problem men ändå. Denna lådan vet jag inte var jag ska gömma undan för här var ju mycket gott i.
Tips på gömställen? Mina börjar ta slut :)
Gillar ni överraskningsprenumerationer?

Kram // A

7 kommentarer:

  1. Gömställe tja på fädriften skulle funka för mig. He he kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Det där lät spännande. Inte lätt med gömställen när barnen börjar bli stora. Då vet dom redan alla tänkbara ställen.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Tvättkorgen är ett bra gömställe och grytskåpet....😂

    SvaraRadera
  4. Vilket roligt koncept! Hade jag ingen aning om. Glossybox känner jag till, för den ligger i postlådan lite då och då, adresserad till dottern ;) Även en dejtingbox har jag sett att hon fått. Inget som intresserat mig, men städsake roch ätbart kan ju vara lite kul :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  5. Jag har också ett par sådana lådor, älska'rt! Jag har nu fått två boxar från Smakbox och ska hämta ut min första från köket i morgon....
    ang gömställe så har jag en del gömt och säkert glömt o bokhyllan, bakom böckerna. Dit har inte råttorna hittat än ;-)
    Kram J

    SvaraRadera