lördag 3 november 2012

Lugn lördag

Igår bjöd min man på köttbullar och potatismos. Riktigt gott. Men så svårt det är att inte lägga sig i matlagningen. Det hör inte till vanligheterna att han står i köket och jag sitter i soffan under tiden. Köket är liksom mitt....Men han får kanske passa sig.....för det är ganska skönt att bli uppassad :)

Visst ser det gott ut? Han är duktig mannen min! Idag har jag skickat ut honom i skogen och tagit över köket. Jag och pojkarna lunchade på minipizzor. Avancerat? Nä, men lagom gott till lördagslunch. Ungdomarna åt med god aptit.


I kväll blir det kalas för världens bästa mamma och hennes man som har fyllt år. Det ska firas. Och den bästa mamman hon är MIN.
Ha en underbar lördag.
Kram // A

2 kommentarer:

  1. Brukar också lömna över köket ibland..och har svårt att inte lägga mig i kram Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men visst är vi värda att bli bortskämda ibland. Det gäller bara att vara tyst så vi inte trappar på ömma fötter..haha

      Radera