torsdag 3 januari 2013

Krypa till korset

Jag är ganska bra på att lägga undan saker jag handlat för att inte mannen ska se dem...vet egentligen inte varför för han säger aldrig något. Skulle tippa på att det är för eget samvete. Jag hoppas och tror att jag inte är helt ensam om detta beteende.....eller?
I alla fall är detta ett av mina "gömda"...


....ett par supercoola (tycker jag) byxor från Plus Fine.
För att jag skulle kunna visa hur de ser ut så behövde jag hjälp med att ta foto.
Det är ju inte lätt att ha gömda lik i garderoben då jag behöver krypa till korset för att fota dem...haha..



Men vi hade i alla fall hemskt roligt då min man tyckte att byxorna var jättefula och var väldans så lustig under fotograferingen..... 
(tur jag inte köpte ett par likadana till honom dårå....)

Önskar er en underbar kväll och hoppas att vi inte blåser  bort.
(här har vi full storm ute)
Kram // A


5 kommentarer:

  1. Här blåser det oxå som bara den. Tycker byxorna sitter som en smäck på dig o riktigt snygga. Tror bara att mannen är avundsjuk på dig för att det är du som är stjärnan i hemmet. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Jodå...visst har jag "gömt" vissa köpta prylar...haha!
    Snygga byxor!

    Kram cecce

    SvaraRadera
  3. Väldigt coola byxor!! Och passande du är ju en stjärna;) kram/G

    SvaraRadera
  4. Haha, nej nej! Jag gömmer inget för gubben! Handlar så pass lite att han unnar mig det när det väl händer. :)

    SvaraRadera
  5. Dom är ju galet snygga :)

    blogg.inspo.nu

    SvaraRadera