måndag 25 mars 2013

Magisk söndag på en måndag

I går var jag, mannen, hans underbara föräldrar och min egen Super G och åt brunch på ett super fint ställe med helt magisk utsikt över sjön här i närheten. Det var fräscht och jätte god mat. Trevligt sällskap, god mat och vacker utsikt går knappast att klaga på.






Idag är det åter måndag och något kortare vecka än vanligt. Idag är det ju också våffeldagen. Här hinns det nog inte med våfflor men det går väl att äta en annan dag.......hoppas jag. Jag ser fram emot en ny spännande vecka och i slutet av den firar vi påsk (eller i alla fall så blir det lite längre helgledigt).

Firar ni stort i påsk?

Nä vad säger ni? Nu tycker jag att vi tar tag i denna måndag och kör så det ryker....

Kram // A



13 kommentarer:

  1. Mysigt att få lyxa till det lite!!

    Här hoppas jag v hinner med att grädda våfflor! Det är ju så gott!!

    Du ska ha en bra start på veckan! KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Det lyder da til det var en dejlig søndag :-) og vafler på en mandag mums så blir det da ikke meget bedre...! Vi fejrer ikke noget stort i påsken, bare hygger og nyder sammen med dem vi holder af...

    Rigtig dejlig mandag - Kramer

    SvaraRadera
  3. Mums vad gott det såg ut att vara!
    Påsken brukar vi fira, men mest "bara för att" och inget flådigt alls.

    God morgon!

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt att påsken är nära.....först nu kan jag njuta, nu är arbetshelgen över. Har aldrig firat påsken stort men det är nog min favorithögtid för den är inte lika kravstor som tex jul. Ha en skön början på veckan.....krams m

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig söndag det låter som.
    Nja, här får vi se om det blir våfflor ikväll. Stella smaskade en på öppna förskolan.
    Jag jobbar tyvärr hela påsken. Men hoppas vi ska hinna få till lite påskmiddag med mina föräldrar och systers familj som alltid.
    Ha en härlig start på veckan. Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Så fin du är!! Jättesnygga kläder!
    Vilken mumsig dag du hade igår, ser jättegott ut!

    Hoppas måndagen varit bra!
    Kramar fredrika

    SvaraRadera
  7. Brunch är så himla gott, mysigt när man kan sitta länge o äta. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Så smaskigt med våfflor! Här blev det tyvärr inga.

    SvaraRadera
  9. Brunch gillar jag mycket och särskilt på restaurang. Ser ut att hahaft en toppendag! Kram Nilla

    SvaraRadera
  10. Härligt, riktigt vårigt väder. Våfflor blir det i massor denna vecka. Alla mina grupper i skolan ska få göra det på hemkunskapen, då blir man som lärare populär:)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Det var gott och mycket trevligt, här jobbas det i påsk !! Kram / G

    SvaraRadera
  12. Klart vi firar påsk, jag fyller ju år då också :) kram Diana

    SvaraRadera