fredag 19 april 2013

Fredagsgott

Eftersom det är fredag idag så bjuder jag på lite godisbilder. Jag tror jag ska festa till det lite extra i kväll med mina praliner som jag fick av min Super-G när jag fyllde år (hon nämnde speciellt att alla pralinerna var till mig och endast mig). Njuter ni av lyxiga praliner eller ni tycker det är överskattat? (men visst ser det gott ut?)



Jag är inte alls påverkad av alla er bloggare som visat allt ert goda lakrits.......oj....nä...inte alls. Jag älskar ju även lakrits och var bara tvungen att köpa när jag såg att vår lokala ICA hade fått in sortiment från  Lakritsfabriken. Mest för att det såg gott ut och inte alls för att ni påverkat mig (bara så jag får reda ut det hehe). Får väl se om det provsmakas i kväll?

Önskar er en bra dag och en fin kväll (med eller utan lakrits och choklad).

Kram // A


10 kommentarer:

  1. Här blir det lakrits för hela slanten kram Diana

    SvaraRadera
  2. Älskar både praliner o lakrits o njuter av det lite då o å. Gjorde en lakritskladdkaka Lchf i söndags, fick tyvärr inte med den på bild men god vad den kan jag lova. Ha en härlig fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Jag är sån chokladtråkmåns som tycker att Marabou är det godaste (fast jag är ingen chokladälskare alls... men om man nu "måste" välja, hihi). Men maken älskar choklad och gärna sån fin choklad så han är bara tacksam över sin tramsiga hustru som skickar allt sånt vidare till honom. :)

    SvaraRadera
  4. Jag är helt såld på lakrits å den från lakritsfabriken är en av favoriterna...hoppas du gillar den. Praliner däremot vet jag inte om det är min grej, fina att se på men jag föredrar ren choklad. Ha en mysig fredag...krams m

    SvaraRadera
  5. Choklad hellre än lakrits för mig!
    Trevlig helg!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  6. Hoppas dom var goda och du fick dom för dig själv kram på dig bästaste ;)/ G

    SvaraRadera
  7. Lakritsen klarar jag mig utan men chokladen... Gah så gott! Jag älskar choklad ;)
    Ha en fin helg vännen, kram Suss

    SvaraRadera
  8. Deras lakrits är UNDERBAR!

    Jag åt en hel ask själv förra sommaren på en kväll... Den var dessutom egentligen tänkt att ges bort som present...

    Ha en fin helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Uhh elsker chokolade :-)
    Rigtig fin weekend
    Kram OddStyle :)

    SvaraRadera
  10. Mmm, det ser himla gott ut!!:)

    SvaraRadera