lördag 20 april 2013

Happy lördag

Det krävs inte mycket för att göra mig lycklig, det har jag skrivit innan och så är det faktiskt. Solen skiner (det är dock lite kyligt för en kylling som jag), det kan räcka men jag har även varit på shoppingtur. Mina " mindre" killar var i behov av lite byxor och det är klart att då måste vi ju fixa det. Vi kom hem med fyra par byxor för 500 kronor, inte illa va?


Sen var det ju inte meningen att jag skulle handla till mig men kunde bara inte motstå. Fick ett par
jeans, ett par byxor, en blus och ett nagellack för ynka 500 kr till. Va?.... Förstår ni? Rena klippen alltså. Då är det extra kul att handla, eller hur?
Så idag är jag extra lycklig (kan kanske tyckas ytligt men men....)

Hoppas ni njuter av er lördag.
Det gör jag!

Kram // A

8 kommentarer:

  1. Vilka fynd du har gjort idag! Så mycket kläder för "ynka" 1000 dollares?!!
    Heja dej!
    Kram o njut av solen (jag gör!)
    Judita

    SvaraRadera
  2. Härliga fynd. Ytlig lycka är också lycka ;)
    Hoppa ni får en riktigt skön fortsättning på dagen. Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Vilka fynd! Jag blir också så lycklig av lite nytt , särskilt om det känns som fynd:) kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Uha du blir´ fin :-) skønt med lidt selv forkælelse :-))
    Rigtig fin solskins lørdag - stort kram OddStyle

    SvaraRadera
  5. Det kallar jag fynd, rolig shopping förstår jag. Ha en fortsatt härlig lördag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Visst är det kul när man får så mycket för pengarna, då kan man ju tom köpa lite mer!! hi hi!
    Ha en skön söndag!
    Kram helena

    SvaraRadera
  7. Grattis!! Så mycket för 1000kr! Bra jobbat!!
    KRAM Anna

    SvaraRadera